Samarbeidsprosjekt

dco

New Member
Hei,
har et prosjekt som er jobbet med i over 3 år,
har et to bokstavers domene (ikke xyzw, men reelt som er forkortelse for prosjektnavnet. Altså f.eks. pn.no) har et velfungerende nettsted som er utarbeidet over ca. 3 år, den logo, design, cms system, mersalg løsninger ol. Det er allerede laget DM-er, flyers osv. for å promotere produktet. Så systemet er klart for "launch"

Løsningen er rettet mot salg til bedrifter, mens dette er noe private trenger, eller for den saks skyld bedrifter. Så de slipper å betale.

Det blir opprettet et AS med 100 aksjer med verdi à 1000,- pr. aksje,
samarbeidsløsningen går ut på at du MÅ ha relevant erfaring innen salg/markedsføring/seo/strategiutvikling og ha en gründer ånd med et ønske om å jobbe.
Domenet, løsningen og alt vil være eid av firmaet. Og aksjene selges til 2000,- pr. stk. Max. 10% per. deltaker. Ingen lønn/utbytte før det er gått 2år.

Ser for meg et team på 5-6 personer hadde vært en idèel løsning.

Send meg PM for mere informasjon / spørsmål, relevant erfaring fremvises.

God helg!

dco

New Member
Spikre, kan jeg møte deg på Fiskåtangen i dag? Må gi deg et par briller, du skal få dem gratis.
Svaret ditt er nedtalende og beviser jo bare holdingen her på forumet, at det er lett å være stor å tøff bak en dataskjerm.

Sist redigert:

spikre

peterhamre.no
Svaret ditt er nedtalende og beviser jo bare holdingen her på forumet, at det er lett å være stor å tøff bak en dataskjerm.

Du må gjerne kalle det nedlatende, men det er noe i det jeg skriver. Om du annonserer fordi du ønsker samarbeidsavtaler, ville det vært mye mer fornuftig å forklare hva man faktisk investerer i. Eller, det har du vell allerede gjort; forklart at du har et ukjent 2-bokstavers .no-domene.

dco

New Member
Tror fortsatt du trenger briller, skal jeg møte deg i Markviksveien eller på Fiksåtangen?

adeneo

Medlem
Må nesten være enig med Spikre her, det jeg leser av det første innlegget er ...

Vi setter opp et selskap med 100K i aksjekapital ...
svada, svada, svada
Eneste verdi i selskapet er egen fortreffelighet og et domene ...
svada, svada, svada
Vi selger aksjene for det dobbelte av pålydende...
svada, svada, svada
De som kjøper aksjer forplikter seg til gratis arbeid i et par år ....
svada, svada, svada
Hvis alt går bra blir alle rike ...

Kort oppsummert, svada !

dco

New Member
Kan jo bare presisere at alt er oppe og går og klart for markedet.
Det som trengs nå er utførelsen ut mot markedet, seo, markedsføring ol.
Har også inngått avtale med telefonselger som jobber på kun provisjon og ikke timesbetalt.

Jobber fulltid i et annet firma og trenger flere hender for å få det til å gå rundt, har ikke lyst til å gå "live" med noe som er halvveis. Derfor er det jo flere som kan trekke lasset jo bedre er det.

Så skjønner jo at spikre ikke har 20K på lomma, men det er en viktig del her. Presierer at alle penger som blir investert går rett tilbake i firmaet og ikke i lønn til kun èn aksjonær f.eks eller en ansatt.

cruzader

Medlem
Sålenge du ikke vil presentere/demonstrere produktet så ville ikke jeg akkurat holdt pusten etter investorer.
Det dukker omtrent en for dagen opp med tilsvarende lite informativ post, så med mindre du faktisk hoster opp info om det faktiske produktet med en presentasjon om hvorfor dette skal være bedre enn de 95745734857356 andre crm/salg så får du bedre nytte utav tiden din andre steder.

Om du gir en god demonstrasjon samt kan vise at dette er noe unikt som ikke eksisterer 500 andre like systemer av, så burde ikke finne en partner eller 3 være umulig men tvilsomt om du finner de til 10%.

Jeg kan godt møte deg i markens å se ting gjennom dine briller. Jeg har ikke linsene mine på meg men jeg ser også bare masse hvis, om, kanskje og maybe.
Om dette er en ide som er 100% klar for markedet så burde du klare å utdype ideen mer. bare måten du skriver på viser at du sansynligvis ikke er rette personen å gå inn i samarbeid med.
Og kommentaren din om at spikre er nedlatende grunnet manglende kapital er jo ikke akkurat voksent.

Topp