Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Samarbeids / Partnerskap etterlyses.

Sjefskoder

Sjefskoder
Hallojs!

Jeg ser etter noen som trenger ekspertise i form av programmering, råd og utvikling å utforming av ideèr de kan ha til nettsider med fortjenstegaranti ;)

Har du en idè, skal jeg gjøre dine drømmer virkelige ;)


Jeg er ikke ute etter å tjene penger med en gang, men er mer ute etter partnerskap med garanti for fortjeneste over lengre tid..

Si at jeg utvikler et system for dere, som dere allerede har begynt på, er ferdige med, men trenger å forbedres, der du kan stille en garanti for at det vil bli litt fortjeneste innen 1 år, så er jeg med om jeg har troen på deres prosjekt..

Jeg skal ikke være din faste utvikler, rådgiver eller kompis gratis, jeg skal en viss prosent av fortjenesten dere vil få for deres tjeneste.

Si at jeg utvikler et sms-system for dere og dere kan stille med en garanti for at det vil bli brukere av dette (feks at dere har 100 forhåndsbestillinger), så sier vi f.eks at jeg skal ha 3% av fortjenesten for hver eneste sms som blir sendt ut fra deres server i f,eks ett(1) år..
Om derimot ikke dette systemet deres klarer å få så mange brukere som dere stilte garanti for så skal jeg ha utbetaling fra dere som tilsvarer min prosent-fortjeneste for ett(1) år..

-----------

Dere og jeg tjener på denne måten å samarbeide.

For mer informasjon og eventuelle forslag til samarbeid kan sendes pr. privat melding (også kalt "pm" ;) ) her på forumet eller epost til meg direkte

Alle forslag vil vurderes nøye og alle vil få svar innen 36 timer..

MvH,

Sjefskoder
 
Sist redigert:
Topp