Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Samarbeid om oppbygging av nettsted (forum)?

Har nylig satt opp et forum (MyBB) som skal være et diskusjonsforum for seriøse emner. Politikk, samfunn etc etc. Med andre ord; ikke et forum for husmødre på jakt etter oppskrifter eller småjenter som vil vite mer om legging av sminke.

Problemet mitt er at jeg stadig får nye ideer og nå er det på'n igjen med en ny ide.

Spørsmålet mitt er derfor om det er noen som kan tenke seg å være med på å bygge opp dette forumet. Både angående det å "spre ordet", samt komme opp med nye kategorier og mer. Forhåpentligvis noen som har tro på forumet.

Det er ikke snakk om at du skal kjøpe deg inn bla bla bla. Jeg skal IKKE ha noen penger av DEG, men tvert imot kan jeg betale DEG noen kroner (ikke de helt store beløpene) dersom du hjelper meg å få nettstedet opp å gå. Eventuelt en andel av de inntekter forumet i fremtiden skulle kunne skaffe ved hjelp av AdSense, premium-medlemsskap etc.

Nettstedet ligger på X3Mist.net (for tiden deaktivert) og var opprinnelig tenkt å være en plass der personer med svært sterke meninger kunne dele sine meninger 99% usensurert, men har nå lyst til å satse på å gjøre det hele til et seriøst forum for alle.

Forumet er hostet på Island. Den jeg søker burde ha en noenlunde forståelse av PHP/MySQL, men det er ikke et absolutt krav.

Send meg gjerne en PM dersom interessert :)
 
Topp