Mr Vest
Sjefen over alle sjefer!
Heisann!
For bare noen få minutter siden tok jeg meg en tur innom unlockshop.no, og da fikk jeg en liten idé.
Dere skjønner det at rett etter jeg gikk inn på siden så jeg en link der det stod:
Les våre kunders erfaringer.
Bare hittil i år har de jo faktisk hatt helt sinnsykt med kunder på sidene sine som faktisk betaler 200,- + Porto for enkelt og greit få låst opp mobiltelefonen sin.
Det er jo rett og slett sinnsykt dyrt for en så liten oppgave.
Selv har jeg utstyr til å låse opp de fleste mobiltelefoner, og vet godt hvor enkelt det er.
For de som ikke vet det kan jeg si at for å låse opp en telefoner er alt du trenger å gjøre å starte ett program på datamaskinen, og deretter kople til telefonen. (Vips, så er den låst opp etter få sekunder.)
Når jeg ser på Unlockshop.no sine priser må det jo bare bety at de tjener gode kroner!
Det jeg egentlig tenkte litt på er om det kansje er noen her som er intressert i ett lite samarbeid med å drive en tilsvarende side.
Syns det begynner å bli på tide at Unlockshop.no får seg litt konkurrenter.
Selv er jeg er ikke noen verdensmester når det gjelder php, men jeg har jo utstyr jeg trenger for å låse opp og flashe mobiltelefoner. (Også andre ting man kan gjøre med dem)
Derfor lurer jeg på om det kansje er noen andre her som er intressert i ett litt større og omfattende samarbeid.
Jeg trenger ett samarbeid med noen som har god erfaring med html/php og det som skulle trengs når det gjelder å lage en ok side for ett slikt prosjekt!
Selvfølgelig har IKKE jeg planer om og være noen sjef for dette prosjektet!
Er det noen som vil samarbeide med meg og få dette til å bli virkelighet, så bestemmer vi begge 2! (Med andre ord: Ett godt samarbeide)
Alle intekter på nettstedet vil selvfølgelig bli delt likt mellom oss!
- Kansje noen av dere er intressert? Hva syns dere om idéen hvertfall?