Salg av nettbutikk

7

74003728

Guest
Hei,
Hva er fornuftig pris på en nettbutikk. Vurderer å selge...
Noen som kan formelen eller har noen andre tips?

VH. ML

knippsen

Medlem
En million kroner. Fast pris på nettbutikker.

Neida, fra spøk til alvor. Umulig å svare på det spørsmålet uten å vite MYE mer om butikken. Kommer ann på omsetning, resultat, varelager, kundegruppe, kundemasse + mye annet. Og selv da er en nettbutikk ikke verdt mer enn det markedet er villig til å betale på tidspunktet du selger.

7

74003728

Guest
Har vært i gang fra mars2012 til nå. Omsetn. Mars-des. 2012 ca. 800 000. Ca. 200 000 inntjening.
Ikke mulig med dropshipping. Det er snakk om designlamper. Mulighet for å utvide med leverandørens andre prod. Eller andre brands. Er satt opp med smartweb, e-conomic, adwords/analytics. Betalingsløsning med kort gjennom teller.
Har p.t. Et varelager, men ikke på alle varer, det fungerer fint.
Har kjørt som et bi-prosjekt. Gj. Snittlig brukt fra 1-8 t i uka

Var det nok info?

7

74003728

Guest
Avgjørelsen om nettbutikken skal selges eller ei er ennå ikke tatt. Vender tilbake i løpet av et par uker.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Kan jo være at vi kommer til en enighet om dere kontakter meg :) Send meg gjerne i det minste informasjon om hva slags nettbutikk det gjelder, så kan vi jo se hvor interessant det er!

Moderne

Medlem
200000 fortjeneste på 9 måneder med kun noen få timers innsats per uke. Det er bra synes jeg. Hvorfor vurderer du å selge?

Topp