Salg av CMS

Tonny Kluften

Administrator
autodog.no selger CMS løsning. Men på sidene sine har de masse adsense. Hvorfor det mon tro? Klarer de virkelig å selge sine egne produkter selv om de sender kundene i armene på konkurrentene sine? Eller er det ingen som kjøper CMS i Norge?
Er ikke ute etter å henge ut autodog.no, blir bare nysgjerrig.

------------------------------------
Låne - Skal du søke lån?

Sist redigert:
I utgangspunktet litt spesielt å ha reklame på en slik side etter min mening. Uansett, konkurrenter eller ikke.

Men åpnet siden i Firefox først og så ingen reklame... Men der har jeg innstallert adblock plus (?) - likevel, trodde ikke det blokkerte adsense...

Christian

Medlem
autodog.no selger CMS løsning. Men på sidene sine har de masse adsense. Hvorfor det mon tro?

Sannsynligvis fordi de ikke er så veldig oppegående vil jeg tro. Det å dra brukerne UT av butikken sin for å tjene noen skarve øre, når det du egentlig har lyst til er at de skal kjøpe produktet ditt, er bare helt bak mål. Og ENDA verre, dytte de over til konkurrentene!

onlyme

New Member
Men åpnet siden i Firefox først og så ingen reklame... Men der har jeg innstallert adblock plus

Litt på siden.

Innstalerte dette adblock plus i FF for å teste det på egne sider. Det killet ikke en eneste ad, bare telleren sin lille image ble foreslått blocket.

Altså har jeg smart ad på siden min får jeg håpe:)

Prøvde på startsiden, og der ble alt bare kaos. Kanskje startsiden har funnet på noe lurt?

Topp