Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker moderatorer og skribenter til et bedriftforum.

davand

New Member
God dag!

Jeg har opprettet et forumkonsept (nettopp lansert) som går ut på bedriftsutvikling og erfaringsveksling mellom entreprenører seg i mellom. Innen for hele spekteret fra startups til større virksomheter, og alt innad.

Det hander altså om bedrifter, og jeg søker moderatorer og skribenter for å bygge opp et community for riktig målgruppe!

Et utrolig spennende prosjekt som har blitt lagt mye ressurser i, og som trolig vil bli stort!

Registrer deg gjerne og sjekk ut konseptet og ta gjerne kontakt om du er interessert!

Konseptside:
Norskbedriftforum.no

Facebookside:
Norskbedriftforum.no

Kontakt:
http://norskbedriftforum.no/index.php?threads/moderatorer-og-skribenter-søkes.3/
 
Sist redigert:

davand

New Member
Det er en ærlig sak, dette forumet her er kanskje mer IT rettet mens mitt prosjekt er kanskje mer genrell for virksomhetsdrift. Hver sin sak, hver sin smak.

Fortsatt så søker jeg skribenter.
 
Kenneth som startet Webforumet prøvd også å starte firmaformet.no. Forumet gikk greit nok, men tok aldri av. Utfordringen er at man må ha en stor mengde med personer som er aktive, og om man selv ikke ønsker å være aktiv i forumet vil det være kunne bli et problem.

Lykke til
 
Topp