Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Søkemotorspesialist"

kongen

kongemedlem
Hvis du har et firma som du prøver å brande som "søkemotorspesialist" hvordan ville du ansatt folk?
 

Morph

Svart belte i snoking
Litt usikker på hva du egentlig mener med spørsmålet, men jeg finner to svar;

1. Jeg ville ansatt og søkt etter mennesker på nett. Dette forumet er jo et perfekt sted å begynne.

2. "Hvordan" - De må jo på en eller flere måter testes. Spør knallharde spørsmål, og sørg for at de er innenfor Googles guidelines. Kanskje kan det være greit at de har et grunnlag/noe å vise til. Her vil du som arbeidstaker gjerne vite hvordan de har gått frem.


Er jeg inne på spørsmålet ditt, eller har jeg misforstått?
 

picxx

Well-Known Member
Ville ansatt på pr. oppdrags basis, og da selvsagt folk hvor kommunikasjonsvansker ikke ville vært en faktor. Etter en tid ville du nok luket ut, slik at du hadde hatt en kontaktbase for alle oppdrag og dermed mindre pes med å lete etter "nye ansatte".
 

kongen

kongemedlem
La oss si at du eier en nettbutikk og skal sette bort Adwords-driften. Du leier inn "søkemotorspesialist"-firma og får tilknytten en person med tittel "PPC spesialist". Hva forventer du av kunnskap og erfaring av en "PPC spesialist"?
 

simonee

Medlem
La oss si at du eier en nettbutikk og skal sette bort Adwords-driften. Du leier inn "søkemotorspesialist"-firma og får tilknytten en person med tittel "PPC spesialist". Hva forventer du av kunnskap og erfaring av en "PPC spesialist"?

Det viktigaste är att få se på referenser och hur h*n har ökat resultat/konverteringar per investerad krona (ROI).
 

antillum

Medlem
Du kan bruke ett "test" domene, og be alternativ "test-ansatt" om en analyse over muligheter for siden. Se deretter over hvor utfyllende raporten blir, og hvor godt de treffer sidenes nichè ;)

diverse kunnskap om sosiale-medier er en fordel, men kan jo også lett læres.
 
Topp