BlitZz
Member
Hei! Jeg er på jakt etter noen samarbeidspartnere for fremtidige prosjekter. Jeg er en veldig kreativ person, sprudler av både gode og dårlige ideer. Det eneste problemet er bare det at jeg mangler motivasjon til å fullføre prosjektet mine alene og ønsker da å etablere et lite dev team på fritid-basis. Selvfølgelig, om et prosjekt tar av vil jeg stifte firma slik at vi kan dyrke produktet videre.
Litt om meg:
Jeg vil si at jeg er over "rookie" basis i HTML & CSS. Fortsatt ikke noe å skryte av, men jeg klarer meg ganske fint! Jeg kan ikke PHP eller Javascript men jeg forstår koden og kan redigere den uten store problemer.
Jeg leter etter deg som har en lidenskap for web-utvikling og ønsker å bli med på "spennende" prosjekter!
Minstekrav er at du kan skrive web kode. Du trenger overhode ikke være noe mester, bare du klarer å få ideer på "papir"
Litt om meg:
Jeg vil si at jeg er over "rookie" basis i HTML & CSS. Fortsatt ikke noe å skryte av, men jeg klarer meg ganske fint! Jeg kan ikke PHP eller Javascript men jeg forstår koden og kan redigere den uten store problemer.
Jeg leter etter deg som har en lidenskap for web-utvikling og ønsker å bli med på "spennende" prosjekter!
Minstekrav er at du kan skrive web kode. Du trenger overhode ikke være noe mester, bare du klarer å få ideer på "papir"