Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sälj/byt länkar med Nordens största SEObolag

Johannes

New Member
Hej,

Mitt namn är Johannes Eriksson och jag jobbar för Jajja Communications som är ett av Nordens största SEO bolag.

Vi vill utöka våra överskottsresurser av länkar i Norge och söker därför samarbetspartners för länkar. Jag vänder mig därför till medlemmar på detta forum då jag vet att det både finns publishers, seo konsulter och representanter för affiliatenätverk här som kan tänkas vara intresserade av ett samarbete.

Vad vi primärt efterfrågar

- Om du har många siter men med lite lägre kvalité så är det av intresse om vi kan göra ett paket för samtliga siter.

- Vi efterfrågar stora siter med mycket unikt innehåll alternativt siter som kontinuerligt får mycket nytt unikt innehåll.

- Då vi har en väldigt bred kunddatabas så finns intresse inom princip alla segment och kvalité så i princip allt övrigt är också av intresse då behov kan uppstå i framtiden. Skicka in det du har så tar vi en titt!

- Vi är kan också tänka oss att köpa hela siter.

Vad vi erbjuder i utbyte

- Vi föredrar ett upplägg med en ekonomiskt kompensation (länkköp).

- Vi kan också erbjuda länkar i utbyte eftersom våra nuvarande länkresurser är extremt breda redan idag (både i Norge och Sverige). Vi kan skräddarsy ett länkpaket beroende på vilka siter du har och vilket värde vi ser att vi får i utbyte av dom. Kvalitén och sammansättning kan se ut i princip hur som helst, tala om vad du efterfrågar!

Övrigt

Som ni säkert förstår vid det här laget så är jag inte norrman men jag förstår norska bra i skrift så du behöver inte skriva på svenska till mig.

Maila det du har till mig på johannes@jajja.com alternativt skicka ett PM här på forumet! Självklart så svarar jag också på eventuella frågor!




Med vänlig hälsning
Johannes Eriksson
Jajja Communications
Jajja - Sökmotoroptimering (SEO) & internetmarknadsföring
 
Topp