På Blopp.no bruker jeg plugin WordPress › WP RSS Multi Importer « WordPress Plugins og etter litt prøving og feiling synes jeg den fungerer bra nå. Henter inn feed fra ca 130 nettsider nå, men planen er att det skal inn et par hundre nettsider til...
Du kan jo teste, vet ikke om den er fleksibel nok for deg? Den har ihvertfall et ganske omfattende kontrollpanel med innstillinger i hytt og gevær Blir oppdater ganske ofte også.
Hei.
Takk for svar. Jeg har prøvd WPRSS Multi Importer. Den er grei nok, men den har ikke helt fleksibiliteten jeg ønsker. Den har også et ganske innviklet kontrollpanel.
Det må ikke være en gratis plugin. Kan like gjerne være en jeg må kjøpe. Det viktigste er at den er enkel å bruke og har gode visningsmuligheter
Fungerer helt greit, og har diverse utvidelser som hjelper til med å håndtere bildeimport og slikt. Har mye filter også, men fungerer rett ut av boksen om du vil fininstille seinere. Bare spør i vei om fleksibilitet du ønsker deg, så svarer jeg så godt jeg kan utifra hva jeg har erfart.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.