Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ros og ris - Ny side

Har akkurat startet opp egen nettbutikk. Bruker Opencart som butikkløsning, og selv om jeg hadde litt php-erfaring fra før, så var det litt å sette seg inn i.

Synes selv at det begynner å se greit nok ut, men tar gjerne i mot ris (eller ros:D ).
Siden er ikke testet allverden i andre nettlesere enn Chrome, så dere som bruker Explorer/Firefox/Opere, kommenter gjerne om det dukker opp bugs.

Fantes ikke noen norsk språkpakke da jeg installerte siste utgaven til Opencart, så måtte oversette alle filene selv, så kan være noen småfeil innimellom, men har ikke oppdaget dem ennå :)

GlassLeker -ta en titt og kom med kommentarer!
 

stianweb

Medlem
Dette ble MYE bedre synes jeg.

Ser dog at det er litt nyanse feil rundt logo og at boksene ikke er avrundet lenger. Men det er pirk i så måte.
 
:)

Ikke så lett å få logo til å gå helt ned og helt inn til "Hjem-knappen".
Det som skjer da er at hele rekka med "Hjem - Logg inn osv" spretter opp, og det blir en glippe ned til den lange boksen. :confused:

Skal se om jeg får til avrundinga + kanskje sette broderen på å lage en litt mer fancy logo.
 
Legg inn org.nr. en plass.

Done! Hadde bare rett og slett glemt det.

altså, en liten greie her - når siden heter glassleker - hadde det ikke da vært en ide å prøve å få en litt glass-følelse av siden designmessig?

En god ide, og har tenkt på det selv, men tid og kunnskaper har ikke strukket
helt til enda. Skal prøve meg litt fram offline, og se om jeg finner noen fargeløsninger som kan gi litt glasspreg.
 

kongen

kongemedlem
Hvis du sender 500 personer til butikken din med mørk bakgrunn og 500 personer til butikken din med lys bakgrunn, og etterpå ser hva som konverterer høyest og gir deg mest salg og penger, da vet du også hvilken bakgrunn av disse to du bør satse på.

Må bare spørre: Har du testet ut denne:
Balleklemme
 
Hvis du sender 500 personer til butikken din med mørk bakgrunn og 500 personer til butikken din med lys bakgrunn, og etterpå ser hva som konverterer høyest og gir deg mest salg og penger, da vet du også hvilken bakgrunn av disse to du bør satse på.

Må bare spørre: Har du testet ut denne:
Balleklemme

Sant det at man kan teste ut litt forskjellig design, og se hva som selger best.

Har ikke testet ut den klemma nei, men den fungerer nok utmerket for de som liker den type "leketøy".
 
Sist redigert:
Topp