På det meste tjente jeg 200-250.000 pr måned hos Tradedoubler. Og det er flere som tjente mer enn det også. Så det er vel kanskje ikke så rart at det engasjerer. Og sånn generelt: Hvis du synes det er rart at affiliatemarkedsføring engasjerer brukerne på et forum der emnet er å tjene penger på nettet, er kvinneguiden.no den veien ------->>>Dere må jo seriøst tjene en del på dette opplegget for å gidde å være så frustrerte hele tiden........
Ojj, Tradedoubler har fått ny annonsør
------
Gezi
Provisjon Tjen 2.38 NOK per omdirigere når brukerne dine lander hos disse nettbaserte reisebyråene, etter å ha sammenlignet priser hos Gezi.no! For hver besøkende som skriver en hotellanmeldelse, vil du tjene 7.82 NOK og for hver bruker som registrerer seg hos Gezi.no får du3.97 NOK i kommisjon. Sist, men ikke minst, dersom en bruker som du har dirigert til vår nettside, foretar en hotellbooking direkte hos Gezi.no, vil du få x% av totalt bokført verdi som kommisjon!
Prøv å google Gezi
Jeg spurte vel ikke om noen hadde googlet Gezi, men om noen her på Webforumet kjenner til Gezi.
Noen som opplever det samme om dagen?
Promoterer noen gode gamle, men det sitter langt inne å promotere evnt nye programmer før TD har vist at de ønsker kunder.Eller har alle allerede forlatt skuta?
Dog er det lenge siden jeg kuttet CDON programmet-der var et åpenbart feil i trackingen, og jeg handlet via egen link 2 ganger uten å få det registrert-men nå snakker vi 2-3 år siden.
Mistenkelig dårlige tall på lørdag, noe under forventet igår og mistenkelig svakt idag igjen. Har ikke foretatt testkjøp.