Hei,
Kjøpte en macbook pro mai 2010, fungerte fint til etter sommeren 2010, hvor den ble sendt inn på service fordi noen knapper løsnet. Dette ble tatt på garantien, Når jeg fikk den igjen hadde de bare dyttet den på plass, og sagt den var reparert. Sendte den inn igjen, og fikk byttet hele toppdekslet. Slutten av 2010 kortsluttet laderen, og etter mye krangling fikk jeg ny. Nå har laderen gått igjen, og jeg har lyst på pengene igjen (Det har kommet ny modell, og det frister å kjøpe den - Et annet sted).
Jeg har totalt brukt reklamasjonen 3 ganger på den, og skal bruke no. 4 nå.
Har jeg rett på pengene igjen, i henhold til forbrukerkjøpsloven?
Kjøpte en macbook pro mai 2010, fungerte fint til etter sommeren 2010, hvor den ble sendt inn på service fordi noen knapper løsnet. Dette ble tatt på garantien, Når jeg fikk den igjen hadde de bare dyttet den på plass, og sagt den var reparert. Sendte den inn igjen, og fikk byttet hele toppdekslet. Slutten av 2010 kortsluttet laderen, og etter mye krangling fikk jeg ny. Nå har laderen gått igjen, og jeg har lyst på pengene igjen (Det har kommet ny modell, og det frister å kjøpe den - Et annet sted).
Jeg har totalt brukt reklamasjonen 3 ganger på den, og skal bruke no. 4 nå.
Har jeg rett på pengene igjen, i henhold til forbrukerkjøpsloven?