Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reparere knuste Iphone! trenger litt veiledning.

Beergear.no

Medlem
Det er ikke noe lettere for oss å vite dette enn det er for deg.
Les erfaringene på siden.
Som du vil se er det en som har handlet med dem i flere år som har vært uheldig med en levering, men han hadde neppe handlet med dem i mange år om det var mye tull med dem. I kommentaren ser man at han har handlet 40 pcs. Tipper han driver med omtrent det samme du tenker på....
 

sappy21

New Member
Det er ikke noe lettere for oss å vite dette enn det er for deg.
Les erfaringene på siden.
Som du vil se er det en som har handlet med dem i flere år som har vært uheldig med en levering, men han hadde neppe handlet med dem i mange år om det var mye tull med dem. I kommentaren ser man at han har handlet 40 pcs. Tipper han driver med omtrent det samme du tenker på....

Takk for svar! :)

Jeg fant en side som er 100 % originale iphone skjermer, men da er prisen 100 dollar, og da må jeg jo ta like mye som de andre som driver med dette, og da blir det mye hardere for meg å nå opp, enn om jeg kunne reparert en 4s lcd for 650 kr..

Det er ikke greit å reparere tlf for kunder med linken min til, ali? Skal jeg reparere, og må kjøpe lcd, og touch til 100 dollar, så må jeg fort opp i lik sum som de andre bedriftene.. Jeg kunne tatt 600 kr, vist jeg kunne brukt de på ali til 25 dollar, men du vil ikke anbefale det?

Tror jeg har også hørt at original deler, får man kun av å sende den inn til apple? Jeg tittet på bytteskjerm.no

Link her; De skriver jo "Dette produktet er en OEM erstatning bak deksel for iPhone 4s" slik som på ali, er det OEM erstatninger. bytteskjerm.no, ser ut til å benytte seg mye av OEM, men på blant annet iphone 5, er prisen sky høy, og der skriver dem at dette er originalt.
 

sappy21

New Member
Fant han her på ebay. Han har 99,9% positiv feedback, og over 10.000 salg...
Han skriver kun Black Original LCD display..

Ser dette årlreit ut?? 197 kroner+frakt, da slipper jeg akuratt moms og toll.. Vist dette er originalt, hadde det vært kjempe fint! Hva tror dere?
 

Beergear.no

Medlem
Dette er nok ting du må finne ut av selv......
Eller finne noen som har erfaring med dette.
Men jeg tror ikke du skal regne med enorm fortjeneste.
I og med at det allerede er flere andre som driver med dette er nok konkurranse ganske hard.
 
Topp