Reklameplugin i Wordpress ?

picxx

WF 09
Hva er OIO Publisher? Får jeg muligheten til å styre annonsene på alle sidene mine ett sted?

Ja, du kan benytte OiO som en lightversjon av f.eks. openX.
Har selv benyttet det på denne måten og var veldig godt fornøyd.
Det er også en god del intressante funksjoner du kan lære deg ved å lese forumet eller dokumentasjonen på siden til OiO, som mange ikke trenger/tenker på når man kun benytter programmet som en WP plugin.
Personlig har jeg aldri hatt sansen for openX, så OiO var den perfekte løsningen for meg når jeg først oppfattet alle mulighetene man faktisk hadde med dette scriptet.
Eneste negative med dette scriptet, slik jeg ser det, er at jeg synes utvikleren selger det aaaaalt for billig.

Gleder meg til å komme i gang med det - virker lovende.

Jeg valgte det mest fordi det ble anbefalt av pålitelige medlemmer her inne, men også fordi man visstnok selv kan bestemme teksten i det grensesnittet annonsørene får tilgang til(?) Jeg ønsker så mye som mulig på dansk, og jo mindre jeg behøver å rote rundt med poedit, jo bedre ... :)

Mvh Dan

Dag Frogner

Supermedlem
Stemmer det med tekst ja. Det finnes ihvertfall en halvgod norsk versjon, så da finnes det sikkert også på dansk.

En annen fordel med OiO er at kunden selv kan bestille, laste opp og betale for annonsen der og da. Så du trenger ikke nødvendigvis bruke masse tid på å administrere dette.

Dette systemet kan jeg masse om.. Har laget egen modul også til oiopublisher.
oiopublisher har affiliate ved salg av annonseplasser på din nettside. Det finnes da bare 1 stk affiliate link inne på affiliate kontoen.

Min modul gjør at du kan ha banner, Html code, BB kode som blir generert automatisk.

Gi meg en lyd dersom du vil ha en demo.

Svein

Topp