Reiseaffiliates: Hotels.com vs. Booking.com...

Drømmereise

New Member
Hei,

Jeg lurer på hvilken erfaring andre her på forumet har med Hotels.com, Booking.com og evt andre hotelloperatører med affiliateprogram. Det jeg lurer på er selvsagt hvilken erfaring dere har med konverteringsrater og inntjening.

Noen som er villig til å dele litt erfaringer?

Takker for all info :)

Drømmereise

New Member
For å forsøke å få litt aktivitet i diskusjonen, fyller jeg på med litt antakelser selv :) Hotels.com gir best provisjon, men Booking.com konverterer bedre? Er selv fan av Agoda og vet de har et affiliateprogram, men dette er kanskje ikke kjent nok i Norge til å konvertere bra? Noen synspunkter fra andre som har testet diverse hotelloperatører?

Takker

Mikkel79

Medlem
Vi får 9% via Tradedoubler på Hotels.com (Vet noen er oppe på 12%)

Bare et rom blir det ikke så mye av, men når man selger rom for en hel uke hjelper det på.
Syntes selv hotels.com er en genial tjeneste, og bruker den ofte selv når jeg reiser.

muffins

Medlem
Drar opp denne tråden igjen, da det fortsatt er et relevant emne.

Noen som har noen tall å dele rundt konverteringen hos Hotels.com vs. Booking.com?

Ole Avranden

utvandret
Noen som har noen tall å dele rundt konverteringen hos Hotels.com vs. Booking.com?

Har dessverre ingen tall enda. Jeg har kjørt Hotels.com i flere år, og vært relativt fornøyd. Men nå har jeg tenkt å kjøre Booking.com en periode for å faktisk få et sammenligningsgrunnlag. Så om noen måneder har jeg nok noe å dele.

muffins

Medlem
Har dessverre ingen tall enda. Jeg har kjørt Hotels.com i flere år, og vært relativt fornøyd. Men nå har jeg tenkt å kjøre Booking.com en periode for å faktisk få et sammenligningsgrunnlag. Så om noen måneder har jeg nok noe å dele.

Spennende. Jeg tenkte å gjøre det samme etterhvert, så da kan vi jo dele litt erfaringer. Er det snakk om norske sider du skal teste på?

Ole Avranden

utvandret
Holder på å implementere Booking.com nå. Foreløpig "leder" Hotels.com, da deres widgets og søk er bedre enn Booking.com sine alternativer...

Topp