Trenger litt newbie-hjelp til å komme i gang med regnskapføring for min nettbutikk.
Caset er:
Jeg handler inn varer fra en utenlandsk leverandør. Denne betales i Euro (som oftest med PayPal), og er uten moms. I etterkant kommer det regning på gebyrer og utlagt moms fra posten. Til slutt ser jeg hva den faktisk kostnaden ble i norske kroner på bankutskriften. Selv er jeg foreløpig ikke momspliktig.
Noen tips til hvordan setter jeg opp dette i regnskapet? Bruker e-conomic som regnskapssystem.
Caset er:
Jeg handler inn varer fra en utenlandsk leverandør. Denne betales i Euro (som oftest med PayPal), og er uten moms. I etterkant kommer det regning på gebyrer og utlagt moms fra posten. Til slutt ser jeg hva den faktisk kostnaden ble i norske kroner på bankutskriften. Selv er jeg foreløpig ikke momspliktig.
Noen tips til hvordan setter jeg opp dette i regnskapet? Bruker e-conomic som regnskapssystem.