Mr Vest
Sjefen over alle sjefer!
Jeg må innrømme jeg er litt oppgitt over enkelte nettsteder vi har her i verden. Uten at jeg nå skal henge ut noen spesifikke, ettersom vi sikkert har en rekke nettsteder som gjør det samme her vil jeg nå få fortelle hvordan denne brukerkontoregistreringen min gikk.
Brukerkonto ble registrert. Jeg fikk en epost og verifiserte min epost-adresse før jeg fikk tilgang. Straks jeg logget meg inn på nettstedet ble jeg meget skuffet, ettersom ingenting var slik jeg trodde det skulle være, og som jeg hadde fått inntrykk av før innlogging.
Jeg vil slette min konto igjen, men dette var et mareritt i seg selv. Derfor sender jeg en epost til support-adressen som jeg fant der inne, og skrev kjapt og greit at jeg vil slette min konto. Svaret? Joda, først krever de at jeg forteller hvorfor min konto skal slettes. Greit nok, det kunne jeg fortalt til dem, men når jeg deretter kommer videre nedover i epost de sender meg tilbake finner jeg altså ut at de krever legitimasjon (kopi) sendt på epost for at de skal slette min konto igjen. Akkurat det er det vel ikke mange som orker og styre med sånn straks etter og ha lest en epost, og dermed går det ofte i glemmeboka.
Hva syns du om denne typen "kundebehandling?" Syns du dette er godt nok, og er det egentlig lov og drive på slik? Burde ikke dette nettstedet faktisk bedt meg om legitimasjon allerede fra registrering dersom de skal ha den når jeg vil slette min konto?
Brukerkonto ble registrert. Jeg fikk en epost og verifiserte min epost-adresse før jeg fikk tilgang. Straks jeg logget meg inn på nettstedet ble jeg meget skuffet, ettersom ingenting var slik jeg trodde det skulle være, og som jeg hadde fått inntrykk av før innlogging.
Jeg vil slette min konto igjen, men dette var et mareritt i seg selv. Derfor sender jeg en epost til support-adressen som jeg fant der inne, og skrev kjapt og greit at jeg vil slette min konto. Svaret? Joda, først krever de at jeg forteller hvorfor min konto skal slettes. Greit nok, det kunne jeg fortalt til dem, men når jeg deretter kommer videre nedover i epost de sender meg tilbake finner jeg altså ut at de krever legitimasjon (kopi) sendt på epost for at de skal slette min konto igjen. Akkurat det er det vel ikke mange som orker og styre med sånn straks etter og ha lest en epost, og dermed går det ofte i glemmeboka.
Hva syns du om denne typen "kundebehandling?" Syns du dette er godt nok, og er det egentlig lov og drive på slik? Burde ikke dette nettstedet faktisk bedt meg om legitimasjon allerede fra registrering dersom de skal ha den når jeg vil slette min konto?