Neida, du trenger ikke redigere noen rootfiler dersom du velger den metoden jeg tenkte på. Det jeg tenkte på var egentlig at du kan gjøre det med css, ved og bruke "display:none" rundt tittelen på widgetene.
Det som er greia, er at når man koder en widget for Wordpress, da koder man inn
$before_title og
$after_title på titlene. Normalt setter man en eller annen <h>-tag på disse, men det er jo egentlig ikke noe krav.
Du kan ta bort alle titlene ved og legge inn noen ekstra linjer i themets functions.php-fil. Filen befinner seg i themets mappe. Nå vet ikke jeg hva du har i denne filen allerede, og derfor kan det være koden jeg kommer med her ikke helt funker for deg. Om den ikke skulle fungere ville det vært kule greier om du legger ut functions.php filen din her, evt sendet den på en pm til meg.
<?php
if ( function_exists('register_sidebar') )
register_sidebar(array(
'before_title' => '<style type="text/css">.gjemtittel{display:none;}</style><div class="gjemtittel">',
'after_title' => '</div>',
));
?>
Denne koden kan du evt legge helt nederst øverst / nederst i functions.php-filen din. Da forsvinner titlene. Jeg vet faktisk ikke om Google fremdeles kan se dem, og om dette kanskje kan være veldig dårlig for SEO.
Ja, som sagt. Om det ikke funker må jeg faktisk få se functions.php-filen din, så skal jeg legge det inn slik det skal være for deg der.
Edit: Samme kode skal også være mulig og bruke i ett innstikk, noe som betyr at dersom innstikket blir aktivert vil alle titler forsvinne fra widgetene. På den måten slipper man og kode dette inn i mange forkjellige themes sin functions.php-fil dersom man gjerne ofte bytter themes.