Når det er ingen nye innlegg på forumet, eller markert forumet som lest, klikk da på nye innlegg så finner du en link der...Savner "dagens innlegg"
Får du trylla frem den?
Når det er ingen nye innlegg på forumet, eller markert forumet som lest, klikk da på nye innlegg så finner du en link der...
Jeg er en flittig bruker av funksjonen for "nye poster" (som de fleste andre, tipper jeg). Litt irriterende at man må bevege musa over linja for å se at det er flere sider postet i den gjeldende tråden. Det er nå en ting, men virker ikke nødvendigvis som om det er konsekvent. I alle fall får jeg ikke frem til at det er flere sider tilgjengelig på nederste posten i skjermbildet. Med denne mouse over-effekten, må jeg nok slutte å bevege musa over tittelen og heller gå inn "fra siden". Litt irriterende, mn klarer vel den overgangen også. Alt går an å venne seg til. Vis vedlegget 686
Dette bør vel egentlig ikke være noe problem, da du blir ført til første uleste post i tråden når du trykker på tittelen. Om du vil bla manuelt får (i alle fall jeg) opp antall sider uansett hvor jeg har musa over teksten.
Ingen andre som har dette problemet? Gjør det veldig knotete å bruke tlf.Slik ser det ut på min z2
Vis vedlegget 688
Opplever det samme på min telefon.Ingen andre som har dette problemet? Gjør det veldig knotete å bruke tlf.
Opplever det samme jeg også. Det er slik jeg ser det langt i fra responsivt som det burde være. Det er litt synd, selv om jeg liker best å bruke PC i forum, så er mobil en fin backupløsning uansett.Opplever det samme på min telefon.
Anbefaler att du leser igjennom tråden......Forumet har norsk språkdrakt.Sikkert blitt nevnt, men orker ikke lese hele tråden:
Oversett softwaren du bruker til dette forumet. Meningsløst at rammeverket er på engelsk når alt innhold er norsk.