Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ranking/ vote-side?

Tilt

Medlem
Hei!
Jeg holder på å jobbe litt med en side som skal kunne brukes til å identifisere de beste "fruktene". (jeg bruker frukt istedenfor akkurat hva jeg siden angår).
Ideen er å la besøkende selv stemme frem sin brukeropplevelse av "frukten", og dermed gi en "demokratisk" avstemning av hvilken "frukt" som er den beste for å hjelpe andre til å velge det rette.

i den forbindelse ønsker jeg en slags voting plugin (?) som tillater folk å stemme på sin favorittfrukt og også kanskje på forsiden vise topp 10 med best ranking og kanskje også de 10 med dårligst ranking.

Er det noen der ute som har en slags ide om hva som kan være det rette for meg her? jeg vet ikke helt hvordan jeg skal lage en slik type side hvor man har mange forskjellige "frukter" som folk skal kunne stemme og hvor formålet med siden er å vise enkelt og greit de beste og dårligste fruktene.

Siden er fortiden kun en helt ny wordpress bloggish side. jeg vet det ble litt mye rot med frukt som eksempel, men håper dere klarer å forstå hva ideen går ut på :)

setter pris på alle svar
 

Tilt

Medlem
takk denne ser interessant ut, skal sjekke den ut! om det er noen som har innspill så fyr løs :)
Vet noen hvordan jeg kan redisgne siden slik at det ikke er "posts" som i blogg, men mer som i alternativer som folk kan stemme på?
 
Sist redigert:
U

UglyKidJoe

Guest
Ved å bruke sider istedet for blogg "posts"? Da velger du en side som hjemmeside og styrer resten videre derfra.
 
Topp