Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Quality requirements not met?

Loginme

New Member
Hei alle sammen :)

Jeg er ny her inne, og starter med et par spørsmål angående Domener.
Jeg kom over dette forumet for et par uker siden, og ble skikkelig tent på dette med Domene-salg.

Tanken har aldri streifet meg, at en sånn mulighet kunne ligge rett foran nesen min. Men, som med allt annet, ting skal ikke komme lett til en.

Jeg har problemer med å forstå dette med Quality vurdering av domener for Sedos Premium auctioner.

Siden jeg er så fersk håper jeg på å få en liten forklaring i forhold til mine domener, og eventuellt hvorfor de ikke er blitt godkjent av Sedo?

jeg listet følgende domener, og trodde jeg hadde noen gode navn, men tydelig hvis ikke i følge Sedo

Så spørsmålet er vel:

finnes det noen enkle regler, helt grunnleggende, som er lettfattelig å forstå for hva man må tenke på når man skal finne domene-navn som skal passe kravene?

Håper Dere svarer ærlig og brutalt for hvilke muligheter og feller jeg bør ungå i handelsformen. Og eventuellt linke meg til sider med lærerikt innhold utover dette forumet :)



Her er mitt avslag på søknad om å få liste domene på premium auksjon..



Unfortunately, after a detailed assessment, the following domains have not qualified (the specific reason is indicated in parentheses after each domain):
- fishermansclothing.com (Quality requirements not met)
- fishermanstools.com (Quality requirements not met)
- huntinglodgecabin.com (Quality requirements not met)
- punchtowin.com (Quality requirements not met)

REASON DETAILS:

Quality requirements not met = The domain does not sufficiently fulfill the quality criteria necessary for the auction event. Learn more at Sedo GmbH - FAQ and Ticketsystem

På forhånd takk :)
 
Sist redigert:
Topp