Tja, et viktig punkt for at kundene skal vite hva det står for, uten at man skal måtte forklare det hver gang, er jo at det blir brukt, også av konkurrenter.
Tja, et viktig punkt for at kundene skal vite hva det står for, uten at man skal måtte forklare det hver gang, er jo at det blir brukt, også av konkurrenter.
Sant det.
Et annet viktig punkt er at du skal ikke utdanne eller lære kundene dine noe, du skal utføre de oppdrag de gir deg.
Men klart, om det over tid blir en standard i bransjen er det sikkert vel anvendte penger disse $50
Jajaja, for å sammenligne...
Da har jeg gått gjennom alle eksamer og tester på Harvard for å få meg en masters i business administration, men selve graden får jeg ikke før jeg har jobbet og tjente noen kroner for Harvard?
Omsetningen er TOTALT irrelevant for den teoretiske kunnskapen.
Omsetningen er LITE relevant for den praktiske erfaringen.
7999 er ikke godt nok. 8000 er ok. Haha (not funny).
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.