Css er faktisk åpen kildekode.
Ville du strafferettslig forfulgt meg om jeg hadde kopiert robots.txt filen din.
Core filer er noe helt annet, da disse filene ikke er allment tilgjengelige.
At du har tilgang til kildekoden vil ikkje sei at det er fri programvare.
Du har tilgang til kildekoden på vBB om du har kjøpt produktet, men du har ikkje adgang til å kopiere det slik du vil. Samme gjelder t.d ei bok. Du kan sitere, men ikkje plagiere.
Og fyi - når det ikkje er spesifisert nokon lisens på eit verk, gjeld åndsverkslova. Det vil sei at du ikkje kan reprodusere åndsverket utan å få lov av opphavsmannen.
Som atomet er inne på kan ein greit sleppe unna med mykje innen CSS og HTML - fordi det er ein måte å gjere ting på. Men når kommentarer blir tatt med er det så hinsides åpenbart at det er reinspikka plagiat at det blir ikkje morsomt en gang.
Eg greier heller ikkje å forstå den iveren din etter å forsvare qspa for ein kvar pris. Har du kjøpt aksjer i det eller noko i den stilen?
Eg har ingen problem med å unne andre å få til noko - men då får dei jaggu faen holde seg til spelereglane. Når folk går så bredt ut i media som dei hjar gjort her så får dei jaggu faen vere godt forberedt på at rimelig mange vil komme med lys og lykt og sjekke det dei tilbyr. Det har dei tydlegvis ikkje vore forberedt på, for dei har blitt tatt med buksa nede gang på gang.
Siste ryktet eg har høyrt var at admin der fikk skifta passord for seg iløpet av natta... det tyder på at dei har ein del arbeid igjen, før dei burde release. Greit nok at dei ivra etter å komme i gang, men enkelte ting bør fiksast før release....
Eg synst etterkvart at dei har gjort så evig mange bommerter at eg begynner å lure på om dei er spesielt velegna til å drive ei slik nettside. Eg har iallefall ikkje meir tiltru til dei.