Psychological-disorder.org selges.

hvaer

Medlem
Dumt?

- Du sier at siden ligger i sandbox. Nå er det delte meninger om sandbox i det hele tatt eksisterer, men om du har overoptimalisert siden, og den er vanskelig å finne i Google, så er ikke det noe som trekker opp prisen.

- Innholdet er skrevet fra Norsk til Engelsk via ett hefte, noe som høyst sannsynligvis er brudd på opphavsrett.

- maks 1600 eksakte søk i måneden, ligger dog nå og vaker rundt 40%(640 eksakte treff). Har ikke langvarige topper, men er dog "evergreen".

- Topp 3 i google er oppnåelig, men å komme over psychology.about.com vil nok bli vanskelig.

- EMD har bindestrek.

Så nei, 1 krone er ikke langt unna sannheten for hva den er verdt for meg.

OldHP

Medlem
- Innholdet er skrevet fra Norsk til Engelsk via ett hefte, noe som høyst sannsynligvis er brudd på opphavsrett.

Tonny har kjøpt en side av meg om kristendommen, så om du dømmer meg pga brudd på opphavsrett så dømmer du han som eier forumet også.

- maks 1600 eksakte søk i måneden, ligger dog nå og vaker rundt 40%(640 eksakte treff). Har ikke langvarige topper, men er dog "evergreen".

Ikke vær så hobølsk. Nisje til nisje varier click through & cpa rate.

- Topp 3 i google er oppnåelig, men å komme over psychology.about.com vil nok bli vanskelig.

Det er ikke oppnåelig når man konkurrerer mot sterke sider og wikipedia. Wikipedia har en plass og about begge 2 av de 3 første.

- EMD har bindestrek.

Mange domener er brukt uten bindestrek men flere gode sider har bindestrek så det vil bli bedre opp gjennom tiden.

Ta deg en tur ut til verden og ikke steng deg inne i hobøl.

Sist redigert:

hvaer

Medlem

Tonny har kjøpt en side av meg om kristendommen, så om du dømmer meg pga brudd på opphavsrett så dømmer du han som eier forumet også.

Hvis du har kopiert av noen andre, og han var klar over det, så bryter han også opphavsretten. Er han dog ikke klar over din forretningsstrategi, så har han handlet i god tro, og vil ikke bli dømt for lovbruddet, hvis han omgående fjerner materialet som har brudd på opphavsrett. Det er dog vanlig at det blir søksmål av slikt, og at selger blir dømt til redusering av pris på salg.

Men hva slags hersketeknikk var dette ett forsøk på?

holkapolka skrev:

Ikke vær så hobølsk. Nisje til nisje varier click through & cpa rate.
`
Jepp, og jeg kan ikke se at bl.a. CJ vil gi en god inntekt til å forsvare noe høyt salg, på så få klikk.

holkapolka skrev:

Det er ikke oppnåelig når man konkurrerer mot sterke sider og wikipedia. Wikipedia har en plass og about begge 2 av de 3 første.

Alt er oppnåelig. Det er faktisk ikke spesielt vanskelig å utranke Wikipedia, så lenge man er i små nisjer, som her.

holkapolka skrev:
- EMD har bindestrek.

Mange domener er brukt uten bindestrek men flere gode sider har bindestrek så det vil bli bedre opp gjennom tiden.

Poenget er at den opplevde verdien på en EMD med bindestrek, er mye lavere enn uten. Selvom Google sier at EMD har svært liten betydning, så ser man at det ikke stemmer i praksis. En EMD med bindestrek har mye lavere verdi, enn EMD uten bindestrek.

holkapolka skrev:
Ta deg en tur ut til verden og ikke steng deg inne i hobøl.
Personangrep er det vel ingen grunn til? Forøvrig skal jeg en tur til Bø neste helg. Men du heter vel ikke tilfeldigvis Guy?

Topp