Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PSD 2 Theme

kongen

kongemedlem
Noen som har erfaringer med å kutte opp PSD for å kode Wordpress theme? Hva ligger dette på pris i Norge?
 

picxx

Well-Known Member
Kutte opp og lage ferdig et theme? Bør ligge på 2-4000 kr.

Skal man ha et ferdigkodet wp-theme satt opp fra bunn av ligger vel "normalprisen" litt høyere enn dette vel?
PAJ tar vel min. femsiffret beløp for dette og det er nok andre også som ikke kaster seg på en slik oppgave for 2-4K vil jeg tro.
Skal man bare slice og legge inn delen i et allerede ferdigkodet theme vil vel sikkert prisen bli en del lavere, i den prisklassen du skisserer vil jeg tro.....og godt mulig det kun var det knugen var ute etter?
 

kongen

kongemedlem
Mulig jeg ordla meg feil, det er fra en PSD-fil til fullverdig Wordpress theme jeg tenkte på. Da vil det bli klipping, koding, css og alt som hører med for å få til et Wordpress theme.
 

picxx

Well-Known Member
Regner med du ganske sikkert må opp i femsiffret beløp for å få noen til å lage et unikt theme til deg. Noe prisreduksjon kan du sikkert påregne om designet allerede er tegnet.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Mulig jeg ordla meg feil, det er fra en PSD-fil til fullverdig Wordpress theme jeg tenkte på. Da vil det bli klipping, koding, css og alt som hører med for å få til et Wordpress theme.

Anbefaler å bruke noen som tar et fem-sifret beløp for dette. De rasende billige leverer ikke - etter min erfaring - arbeid som holder mål når det kommer til en "total" jobb av denne typen.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ja, jeg skjønner virkelig ikke hvordan tonny kan gi en sånn pris helt uten videre, det er ikke akkurat som om "et theme er et theme" - for alt vi vet kan det kongen har rabla ned i photoshop kreve massevis av ganske avanserte funksjoner og css opp og i mente for å få alt til å gå i boks, og da skal det godt gjøres å ikke havne på noe femsifra. I det hele tatt skal det være EKSTREMT enkelt hvis det skal kunne gjøres for en sånn pris som tonny antyder.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Anbefaler å bruke noen som tar et fem-sifret beløp for dette. De rasende billige leverer ikke - etter min erfaring - arbeid som holder mål når det kommer til en "total" jobb av denne typen.

Jeg må presisere at det ikke var Tonny jeg siktet til med "de rasende billige". Jeg tenkte mer på disse PsdToWpInOneHour-folka det kryr av på nettet.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ja, jeg skjønner virkelig ikke hvordan tonny kan gi en sånn pris helt uten videre, det er ikke akkurat som om "et theme er et theme" - for alt vi vet kan det kongen har rabla ned i photoshop kreve massevis av ganske avanserte funksjoner og css opp og i mente for å få alt til å gå i boks, og da skal det godt gjøres å ikke havne på noe femsifra. I det hele tatt skal det være EKSTREMT enkelt hvis det skal kunne gjøres for en sånn pris som tonny antyder.

Nå må du se hva jeg svarte på da. Jeg svarte på hva det generelt bør koste å kutte opp en PSD fil så den er klar til koding. Det kan koste 2-4000 kr eller 4-8 timers jobbing. Bruker du lenger tid enn det bør du ikke ta jobben for da kan du ikke Photoshop eller WP godt nok. Enig?

Noen generell pris på å kode et WP theme er selvsagt ikke mulig å gi, men et theme uten avanserte funksjoner bør ikke ta mer enn et par dager å kode.
 
Topp