Provisjoner på kredittkort o.l

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Jeg vet det er endel her som jobbet med affiliatemarkedsføring mot forskjellige kredittkortselskaper. Var ikke så aktiv på den fronten selv, så tenkte å høre litt med dere. Hva slags provisjoner var det de opererte med (og enda gjør, for de som faktisk er oppe enda)? Om jeg ikke tar feil fikk man bare utbetalt for godkjente søknader. Hvor mange av disse søknadene ble avslått?

Er/var det noen affiliateprogrammer for ting som forbrukslån, refinansiering osv også? Isåfall gjelder samme spørsmål som over.

Daniel

q(O_o)p
100-200 kr pleier det å ligge på for godkjente søknader via affiliates.

Gå direkte til et selskap og forhandle deg frem til en avtale og få 400-500.

picxx

WF 09

Har motsatt erfaring.
Eller...det er jo vanskelig å si da, ettersom du ikke får noen reelle tall, men jeg har ihvertfall opplevd mye høyere konverteringsrate på lån kontra kort.

picxx

WF 09
Er det noen som vet om hva som blir betalt for lån? Altså utenom TD og slike, men direkte fra lånagenter?

Har fått tilbud om en avtale på 150 hver inngåtte og en på 350, men dette fordrer jo at du selv har et program da det ser ut som de færreste har et eget program satt opp for dette.

Daniel

q(O_o)p
Da har du blitt lurt :)

Vær forresten klar over at det finnes ulike kredittsjekker på de ulike kortene/lånene, noe som spiller inn på både gjennomslagsprosent og provisjon.

Lån bør betale 1000-1500 kr....

Topp