Prosjekt Slektsforskningsweb - Programmerere søkes

mr2i

New Member
Interessant tja.. Selvutnevnte guruer er noe jeg ikke helt vet om jeg har lyst til å jobbe med eller for. Den eneste guruen jeg har møtt innenfor IT-bransjen(dog journalist) her i landet var Kai Paulsen.

Det var det som var problemet? Snedig. Jeg hadde nok heller lurt på mye annet enn akkurat det. Og nei, det er ikke selvutnevnt... Mer klengetittel av kunder...

Men Kai Paulsen? Journalist? Fikset han mange BSOD? Søkealgoritmer? Harddisker som har blitt feilformatert? Programmert C++?

Jaja..

Heldigvis finnes det andre som har anledning til sånt prosjekt. :)

Speca

Medlem
Men Kai Paulsen? Journalist? Fikset han mange BSOD? Søkealgoritmer? Harddisker som har blitt feilformatert? Programmert C++?

Hvis du har vært endel av denne bransjen i så mange år som du sier, så er det utrolig at du ikke husker Kai. Han jobbet mange år i TU, men når han døde på skytebanen, så hadde han en egen tidsskrift som het IT Insider. Han var regnet som så stor i bransjen at digi.no opprettet en egen kondolanseprotokoll for han.

Og ja, han har nok fikset sin dose med feil han også. Hans sønner driver i dag hans engasjement videre, men begge er dog IT-konsulenter.

Topp