Gaasehud
Medlem
Dette ser spennende ut, sinols! Noe ultraoriginalt er det vel ikke, men likte dette argumentet ditt:
Noen ting jeg stusser ved:
- Hvilket navn/domene har du? Regner med du ikke eier f.eks. notebook.no, og dessuten er vel det et varemerke?
- Jeg liker designen veldig godt, men den smoothe fonten (ikke Georgia, men den andre) er jo en stor del av designen, men den får du vel ikke med på nett? (uten bruk av CSS3 etc)
Lykke til med prosjektet!
Én design og god kombinasjon mellom blogg og nettsamfunn høres lurt ut. Det finnes sikkert noe lignende der ute, men kanskje ikke så kjent. Det kan hende du kan dra en god dose trafikk i det minste, kanskje enda litt mer.Det er ment å gjøre bloggingen mye enklere for dem som ikke ønsker å sette av tid til og måtte fikse og styre med bloggens utseende. Det fungerer mer som ett nettsamfunn. Alle medlemmene kan enkelt ta kontakt og kommentere innleggene til hverandre. Det er da større mulighet for mer trafikk og kommentarer på sine innlegg.
Noen ting jeg stusser ved:
- Hvilket navn/domene har du? Regner med du ikke eier f.eks. notebook.no, og dessuten er vel det et varemerke?
- Jeg liker designen veldig godt, men den smoothe fonten (ikke Georgia, men den andre) er jo en stor del av designen, men den får du vel ikke med på nett? (uten bruk av CSS3 etc)
Lykke til med prosjektet!