Prosjekt: lavkarbomatdotno

Ole Avranden

utvandret
Først vil jeg si at dette høres ut som et spennende prosjekt!

Som Magnus også sier, må du nok glemme copy-paste prosessen og brette opp ermene. :)

Når det gjelder det tekniske finnes det plugins til Joomla som gjør/håndterer alt du spør etter, inklusive ferdige themes for oppskrifter. Jeg har ikke testet noen av disse, så jeg vil heller ikke anbefale noen, men du kan ta en kikk på

Home - Joomla! Extensions Directory

Med de rette plugins og moduler, samt theme som kan brukes rett ut av boksen eller modifiseres, kan utviklerkostnadene bringes vesentlig ned.

Lykke til med prosjektet

glalaksen

Medlem
Takker igjen for kjappe svar. Utrolig kjemt forum dette selv om enkelte i husholdningen mener jeg har brukt litt mye tid her inne i det siste.

Magnus:

Jeg vil jo ikke gjøre noe som er galt når jeg lager denne siden, men når det gjelder oppskrifter er det vel nærmest umulig å ikke hente dem fra et sted. Hvis det er det du tenker på med copy paste?
Når det gjelder bildene så er målet å få lagd egne bilder, men det vil jo naturlig nok ta veldig lang tid og det hadde vært greit å ha dem fra starten av. Når det er sagt kommer jeg ikke til å "stjele" bilder på nett. Var derfor jeg spurte om hva som er lov.

Ole

Jeg synes også det er spennende og lavkarbo er jo veldig i vinden så den skulle jo gjerne vært oppe nå.

Når det gjelder å brette opp armene så ser jeg at det blir mye jobb. Nok mer enn jeg hadde tenkt i utgangspunktet, men sånn er det vel bestandig.

Takker for link. Har fått flere tilbud fra folk her inne, men tenker jeg må ta et par skritt tilbake og få på plass en forretningsplan osv.

Topp