Proisp og epost

river

Medlem
Har proisp og kommer ikke inn webmail på noen av mine eposter, eller via imap. Har dobbeltsjekket og laget bytt passord. Men kommer ikke innpå.

Nettsider og ftp funker som det skal.

Oppstod i dag tidlig.

Noen som har samme problem?

Proisp svarer selvsagt ikke siden det er søndag

xdex

Medlem
Ingenting vi kan gjøre hvis du har prøvd alt. Vanlig dag i morgen, så sjekk med dem da. Det beste rådet jeg kan gi deg er å komme seg vekk fra hele ProISP, eller One gruppen. Mange bedre og langt mer stabile tjenesteleverandører der ute. Jeg har dessverre måtte avslutte alle mine norske leverandører, da de kun har åpen support mandag-fredag og stengt helger/hellidager. Mine nettsider sviver døgnet rundt, det bør support hos selskapene også gjøre. Noen norske tilbydere har det de kaller "døgnvakt" men fakturerer ofte deretter.

river

Medlem
Ingenting vi kan gjøre hvis du har prøvd alt. Vanlig dag i morgen, så sjekk med dem da. Det beste rådet jeg kan gi deg er å komme seg vekk fra hele ProISP, eller One gruppen. Mange bedre og langt mer stabile tjenesteleverandører der ute. Jeg har dessverre måtte avslutte alle mine norske leverandører, da de kun har åpen support mandag-fredag og stengt helger/hellidager. Mine nettsider sviver døgnet rundt, det bør support hos selskapene også gjøre. Noen norske tilbydere har det de kaller "døgnvakt" men fakturerer ofte deretter.

river

Medlem
Hei. Ja takker for input.

Ja det er helt elendig service. Tidligere før de ble solgt til One Group kunne man kontakte dem på tlf utenom vanlig arb. tid. Får kontakte de i mrg.

Jeg har drevet med hosting i Norge siden 1999. I starten svarte vi alt av telefoner hele døgnet og etterhvert har vi gått over til vanlig kontortid med 24/7 vakttelefon for feilmelding. Vakttelefonen kommer nok alltid til å bestå da det finnes tilfeller av feil på vår side som lurer seg unna overvåkning. Gode rutiner for overvåking, samt at vi ofte svarer både e-post og chat utenfor ordinær kontortid gjør at trykket på telefonen har blitt slik at bedrift og familie kan kombineres på behagelig vis.

Dessverre blir det færre og færre gode helnorske leverandører av hostingtjenester da mange lar seg kjøpe opp i stede for å forsøke å konkurrere med de store der ute.

Det er jo veldig rart at en så stor aktør som One ikke er tilgjengelig for feilmelding døgnet rundt, men kun stoler på egen overvåkning…

Topp