Om du har wordpress, så er det en plugin som heter AdRotate, som viser klikk, ctr og slike ting, samtidig som du kan styre når og hvor lenge annonsen skal vises.
Jeg har installert Adrotate på Kreative Idéer - Vær Kreativ!, men den teller langt færre visninger enn det vi har på siden vår. Altså sammenlignet med Google Analytics. Noen som har opplevd samme problem, og vet evt. hvorfor?
Jeg har installert Adrotate på Kreative Idéer - Vær Kreativ!, men den teller langt færre visninger enn det vi har på siden vår. Altså sammenlignet med Google Analytics. Noen som har opplevd samme problem, og vet evt. hvorfor?
Det er nok ikke et problem, men forskjell på hva som måles og hvordan. Sånn er det med de fleste verktøy som teller visninger og statistikk etter min erfaring. Du vil så og si aldri oppleve helt like tall.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.