Har du kjøpt gateway til *mange penger*, så blir det vel litt tåpelig å ikke få brukt den fordi du skal spare noen få tusen på å prøve å skaffe programvaren så billig som mulig?
Hør litt med de her på forumet som driver stort med mobilgreier, f.ex. clinton4 og stormen, sikkert noen andre også.
Fint om du deler med oss andre på informasjonen da det kan være flere her som kunne tenke seg å bruke en slik tjeneste.
HUH??!!!!!!!!!!
Du er nyskjerrig nok til å klikke på signaturen min, og frekk nok til å kritisere meg for å ha den der.. Det sier jo alt om din foretnings kunskap!! Send meg en PM du så skal jeg gi deg litt mer detaljer angående CoastalsCash så kan også du tjene 1000USD pr salg!MrLeone, skjønner ikke vitsen med å legge igjen drittlink i signaturen...
Du er nyskjerrig nok til å klikke på signaturen min, og frekk nok til å kritisere meg for å ha den der.. Det sier jo alt om din foretnings kunskap!! Send meg en PM du så skal jeg gi deg litt mer detaljer angående CoastalsCash så kan også du tjene 1000USD pr salg!