Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Proff annonseselger til ditt nettsted!

Msites Ltd

Livsnyter
Da er vi mer eller mindre klare for å starte salg av annonser!

Vi setter opp annonsestyringssystemet (Helios fra Adtech) på nettstedene denne uken og hvis det er flere som ønsker at jeg tar meg av salget av annonser på ditt nettsted bør du ta kontakt på bkm@msites.biz snarest.

Noen punkter:
  • delingen er 50/50
  • jeg tar alle kostnader med drift av annonsesystemet
  • jeg tar all administrasjon,rapportering etc ovenfor kundene
  • du må implementere kodene du får fra meg - that's it!

Det er mange som spør hva de kan forvente i inntekter på dette, og det er selvfølgelig ikke enkelt å svare på. Det kommer an på hvor mye vi får solgt og til hvilken pris.
Vi selger hovedsaklig på visningspris (CPM) og dette kan variere fra kampanje til kampanje.
Vi kan selvfølgelig legge inn dine aff.annonser etc på ledig kapasitet - så i bunn og grunn har du sannsynligvis ingenting å tape på å gå for denne løsningen.

Formater du bør kunne ha på din side:
  • 768 x 150 px
  • 468 x 400 px
  • 180 x 500/1000 px
  • 180 x 150 px

Har du andre formater er du selvfølgelig velkommen til å bli med. Ta kontakt så ser vi på hva vi kan få til.

Informasjon du bør ha klart når du kontakter meg er litt statistikk.
  • UNIKE besøkende pr uke (eller dag)
  • Sidevisninger pr uke

Det er også fint om du har laget en kort liten tekst om hva ditt nettsted er. Denne vil jeg bruke i presentasjonen av ditt nettsted ovenfor kunder og mediebyrå.
 

affi

Medlem
Vi vurderer å begynne litt forsiktig med annonsering på Oregano.no av forskjellig slag, men vi har ikke kapasitet til å drive og ringe rundt og prakke (svært bra) reklame på restaurantene enda, men mulig det kan være lurt å outsource.

50/50 er for dårlig i tilfelle da vi forventer at salg av annonser på Oregano ikke er særlig vanskelig, så det måtte eventuelt diskuteres litt.

Har du noen referanser og litt mer info om deg/fremgangsmåte? Vi vil opparbeide et optimalt rykte hos kundene våre (les: ingen nazi-salg med 100 telefoner til dagen) :)

Vi har rundt 1000 unike besøkende hver dag for tiden, men sidene er bare litt over et halvt år gammelt så dette baller nok på seg relativt mye. Vi har også flere andre pakker vi kan selge (hosting, online bordbestilling, osv) men vet ikke om du bare driver med annonsesalg?
 
Topp