Problemer med Hostgator

Nutz

Med lem
Det er selvfølgelig ikke dårlig passordhygiene som er problemet her.
De har sannsynligvis ikke kommet inn i Cpanel via normal login.

Er nok et hull i Cpanel som gjør at brukere med tilgang på en konto på samme boks, -med et lite triks kan flytte seg til en annen.
Dette er en av "fordelene" med å være på en delt server.

Knut

Medlem
Skjedde noe lignende da jeg brukte Servage.. Forskjellen var at de tok betalt for å feilsøke, de hadde ingen backup og de skyldte alt på meg selv om det var mange flere som hadde de samme problemene.
Med hostgator så var det absolutt ingen problemer. De tok en grundig feilsøking (i.flg. de selv), de tok ingenting for restore, og de hadde backup som var nyere enn min egen. :)

Nutz

Med lem
hehe.. Hadde en Danske inne på min konto hos Servage.
Han kom inn på min konto helt tilfeldig, hadde full tilgang på absolutt alt.
Han kontaktet meg på mail som jeg hadde på kontaktinfo på konto , gjorde meg OBS på dette, vi begge kontaktet Servage.

Selvfølgelig var det "Bytt passord" som var svaret fra Servage, jeg byttet til et "sinnssykt" passord, han kom seg inn.. Han hadde ikke peiling på passordet.
Danskens IP viste seg ikke på login-loggene heller, noe som det ville gjort dersom han hadde kommet inn den "riktige" veien. -Så mye er "country-IP-beskyttelse" verd. :)

Dette er noen år siden, kan umulig vite om problemet fremdeles eksisterer der eller om de har fått lappet det hullet.
Servage kjører ikke cPanel, men noe eget "hjemmesnekret".

Topp