Problem med hvit skjerm hos Dibs

hansson

Langveisfarende
Vi får en del tilbakemeldinger om at kortbetalingsvinduet vårt, som er fra DIBS, blir hvitt/slutter å svare etter at kunden har lagt inn kortdetaljer og er på vei over til Verified by Visa e.l. DIBS greier ikke å gi noe skikkelig svar på hva som er feil, og mener det er problemer hos kundens kortutsteder. Vi har ikke greid å finne noe system i dette, som at det f.eks. bare er kunder med Visa fra Bank X som får problemer. Ville gjerne høre om andre her på WF har hatt lignende problemer med DIBS.
 

hansson

Langveisfarende
Det er forresten flere kunder som har sagt at de ikke har problemer med nettbanken når vi prøver å finne ut om det er Java som er problemet hos dem (nettbanker bruker vel ofte Java til innlogging). Så det virker mer tilfeldig når og hvor problemet oppstår.
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Vi måler ikke avvisninger, men hvor mange som fullføre en betaling etter å ha gått inn i en betalingsterminal.

Har tidligere opplevd at kunder med enkelte banker har problemer... Altså at problemet ligger hos den aktuelle banken.
 

muffins

Medlem
Hadde for en tid tilbake en del problemer med betaling over nett, men da var det alltid relatert til Opera nettleseren. Så jeg setter mine kort på at det kan være en sammenheng med utdatert nettleser/Java.
 
Topp