Privat testområde for WP på mitt webhotell

Hei alle,

har idag en velfungerende side jeg er fornøyd med, som jeg har programmert selv fra scratch. Jeg ønsker å se på muligheten til å gå over til WP slik at jeg lettere kan jobbe med nye sider jeg vil legge til. Jeg ønsker først å ordne den nye siden 100% før jeg gjør den offentlig.

Spørsmålet mitt er, hvordan fikser jeg en ny installasjon WP på en privat del av mitt webhotell? Jeg skal jo legge inn teksten fra min "gamle" side på den nye, og er litt bekymret for at Google vil behandle dette som duplikatinnhold, og da straffe meg.

Etter at jeg har programmert WP-siden og er helt fornøyd, så bare sletter jeg det jeg har i public_html og kopierer mappen fra WP-testsiden, eller hva?

Hvordan påvirker dette SERP, sånn umiddelbart? Vil Google si: "Dette var anderledes fra sist, vi setter deg litt tilbake til vi finner ut hva dette er for noe" ?

Spennede tider fremover nå :) Nettsiden fikk salget til å løsne, kunder finner meg og virker fornøyde med siden. Likevel vet jeg at nøkkelen til suksess er å hele tiden forbedre seg.

Topp