Prisvurdering på Domus.no

domus

New Member
Som tittelen antyder, hvilken prisantydning har du ville satt hvis du skulle solgt domus.no?

domus

New Member
Domus er et historisk ord som er internasjonalt forankret helt fra 753 f.Kr. (Romerriket)
Domus - Wikipedia
Domus - Wikipedia, the free encyclopedia

Så da er det jo fantasien som setter grenser: store byggeprosjekt, leilighetskompleks, eiendomsmegler firma, entreprenør firma, arkitekt firma og andre bygg relaterte firma.

Også har du fremdeles en del kjøpesenter som bruker domus navnet, en del andre firma og organisasjoner (som man får opp når man googler)

peterandrej

pensjonert moderator
Som tittelen antyder, hvilken prisantydning har du ville satt hvis du skulle solgt domus.no?

Domenet har bare verdi for kjøpesentre, butikker, osv med navnet Domus. Ringer en av disse ville jeg satt prisen rimelig høyt. Er kjøperen derimot en annen har domenet svært lav verdi, så da ville jeg bare beholdt det til noen av kjøpesentrene ringer.

Det var da voldtsomt å antyde kloakkrotter???. Det er slike kommentarer som ødelegger et forum.

Domus er et bra navn, som jeg vil verdsette til 5-10.000 hvis du finner riktig kjøper. Kjempebra navn på en brukthandel, myntforretning, antikvitetsforretning etc.

Lykke til.
ஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐ

Sist redigert:
Topp