Tror du må hjelpe oss litt på vei om du mener at domus har en viktig betydning i noe. For meg er Domus en dårlig butikkjede som fantes på 70- og 80-tallet.
Ser ingen større verdi i dette domenet om det ikke skulle komme frem andre opplysninger som skulle tilsi noe annet.
Så da er det jo fantasien som setter grenser: store byggeprosjekt, leilighetskompleks, eiendomsmegler firma, entreprenør firma, arkitekt firma og andre bygg relaterte firma.
Også har du fremdeles en del kjøpesenter som bruker domus navnet, en del andre firma og organisasjoner (som man får opp når man googler)
Domenet har bare verdi for kjøpesentre, butikker, osv med navnet Domus. Ringer en av disse ville jeg satt prisen rimelig høyt. Er kjøperen derimot en annen har domenet svært lav verdi, så da ville jeg bare beholdt det til noen av kjøpesentrene ringer.
Det var da voldtsomt å antyde kloakkrotter???. Det er slike kommentarer som ødelegger et forum.
Domus er et bra navn, som jeg vil verdsette til 5-10.000 hvis du finner riktig kjøper. Kjempebra navn på en brukthandel, myntforretning, antikvitetsforretning etc.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.