Til den riktige personen kan du kanskje få solgt det til et par tusen som med de aller fleste domener, men jeg kan i alle fall ikke se at dette er noe jeg ville brukt noen mynter på. Det er ikke noe spesielt i mine øyne, dessverre.
Ok, takk for svar. Om det er andre forum eller steder som det er lettere å nå ut til flere, så sier jeg takk for svar mht det. Siden dette gjelder .no, er det vel mest Norge og kanskje noe av Skandinavia, som er aktuelt.
Ukvalifisert synsing følger: Designekspress er vel ikke et ord en søker på sånn uten videre? Så da må det være et firma som leverer kjapp (og billig) design innen et eller område som velger å kalle seg dette skulle jeg tro. Og det blir kanksje en utfordring å finne.
Jeg ville ikke gitt så mye for nord.no, kanskje noen tusenlapper, siden det er godt generisk firebokstavers domene. Men Nord Universitet syntes det var verdt 1,4 millioner.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.