Priser for å annonsere

sKrud

Meget sliten student
Har ikke oversikt nei..men har hørt at det er en avgift på 50 000kr for å starte hos dem..pluss at du trenger nok å bruke mye på å få implimentert systemet til TD..

Euroads har jeg ikke litt peiling på..

Tenkte muligens selv å bruke euroads eller TD i nærmeste framtid..

Kassimaja

Geocacher
50.000? Jeg vet at for omtrent 5 år siden var oppstartkostnaden til TD 10.000. Har det virkelig økt så mye? Ikke rart det blir lite igjen på affiliatene...

picxx

WF 09
Var for en ukes tid tilbake i kontakt med euroads for en kunde, og fikk dette svaret (pluss en presentasjon av mulighetene de tilbyr):
Hos oss kan du annonsere og kun betale for den responsen vi genererer.
Det forutsetter jo så klart at vi finner noe som er mulig og omsette via nett og affiliate.

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg har tenkt å prøve ut EuroAds med en cpa for 123vann.no (engangskjøp-produkt, ingen recurrence).
Fikk spørsmålet tilbake fra EuroAds om hva jeg er villig å betale per salg.

Men jeg har ingen som helst erfaring med dette - hva er fornuftig - percentasjevis? Dere som kanskje har cpa-deals: hvor mange kroner er ok, og hvor mye % er det av utsalgsprisen?

picxx

WF 09
Jo kanskje, men akkurat nå vet jeg ikke om det er 25, 50, 100, 150, 200 eller hva som skal til for å gjøre interessant... :p

1895.- hadde vært en ok deal :D

Mats@TD

Medlem
Har ikke oversikt nei..men har hørt at det er en avgift på 50 000kr for å starte hos dem..pluss at du trenger nok å bruke mye på å få implimentert systemet til TD..

Da tar du relativt feil. Du må kontakte oss for å få et tilbud, men oppstartskostnaden er absolutt ikke 50 000 kroner - ikke i nærheten en gang. Vi har mange forskjellige modeller avhengig av hva slags annonsør og hva slags volum som generers for annonsøren.

De annonsørene som har store volum, betaler en månedlig avgift og lavere provisjon per salg til TradeDoubler (dvs. TradeDoubler får en mindre bit av kaken, mens affiliate får mer). Dette er den mest normale modellen og den modellen som sikrer at vi gir markedets største andel av kundens CPA tilbake til affiliaten.

Noen annonsører har derimot veldig små volumer slik at den månedlige kostnaden utgjør en stor andel av kostnadene og for dem har vi lagt oss på lignende modell som våre konkurrenter kjører. Dvs. en høyere provisjon per salg til affiliateselskapet. Problemet med denne modellen er at affiliatene får mindre av "CPA-kaken"

Topp