Jeg ser litt rundt etter gode PPC-nettverk som har norske annonsører.
Hva er det som er "hot" om dagen? Vi har jo selvfølgelig AdSense. Scandinavian AdNetworks har jeg også god erfaring med, men skulle gjerne hatt litt flere å velge i.
ADA er nok ikke tilgjengelig for hvermannsen nei, men er vel et samarbeid mellom en del nettaviser for å selge annonseplass i fellesskap sp vidt jeg vet
Mulig jeg er sær, men jeg får litt dårlige vibber når jeg ser de har joomla som favicon. Jeg er ikke så spesielt glad i Joomla fra før, men synes det er uprofesjonelt å ikke skifte.
Tony: Det er vel kanskje en smule slapt ja, men jeg ville ikke blitt skremt bort av den grunn. Verdt å teste ut ihvertfall. Lynraske svar på e-post og generelt hyggelige folk har jeg fått inntrykk av. Det samme kan ikke sies om mange andre aff/ads-nettverk jeg har vært borte i.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.