Poster må godkjennes av moderator?

kongen

kongemedlem
Etter jeg skriver en post kommer det frem en kjapp melding om at posten vil gjennomgås av en moderator... før jeg blir videresendt til forumet igjen.

Posten er ikke synlig.

Fra nå av kan jeg bare poste i "svadakategorien"

kongen

kongemedlem
Aha, sikkert fordi jeg hadde en link i posten da, en link til et program som Tonny kunne se nærmere på ettersom han spør om et eget program for å tilby folk å bli affiliates.

PS. Tror det bli mye arbeid å moderere alle poster som inneholder linker, hvorfor ikke gå tilbake til slik man hadde det tidligere, hvor man må registrere seg for å poste. Da var det jo ingen spam...

U

Uregistrert

Guest
hvorfor ikke heller gjøre det så enkelt at alle linker postet av folk som ikke er registrert bare blir liggende som "ikke klikkbar" kode eller automatisk fjernet hvis det på død og liv er så viktig? Burde være en enkel sak å programmere.

picxx

WF 09
hvorfor ikke heller gjøre det så enkelt at alle linker postet av folk som ikke er registrert bare blir liggende som "ikke klikkbar" kode eller automatisk fjernet hvis det på død og liv er så viktig? Burde være en enkel sak å programmere.

Hvorfor ikke heller bare registrere seg om det på død og liv er så viktig å poste?

Tonny Kluften

Administrator

Det finnes ikke noen slik funksjon default i vBulletin desverre.
Sikkert en enkel sak å kode. Alt er enkelt hvis man kan det :D

U

Uregistrert

Guest
er ikke så viktig å poste. Er derimot viktig for forumeier at det er aktivitet i forumet.

Uregistrert posting fører normalt til mer aktivitet, men man må da ha bedre systemer for å følge opp spam. Progger man selv og har full kontroll på koden kan slike ting være relativt enkelt å lage. Sluker man bare andres kode rå så blir man ditto stuck med det man får.

Tonny Kluften

Administrator
Det som er viktig er å få så mye hjelp, synspunkter og spørsmål her som overhodet mulig. Derfor prøver vi med uregistrert posting.
Kan ikke akkurat si at vi har fått kjempepågang med uregistrerte postere, men noe har det blitt.
Det er ikke noe alternativ å utvikle vBulletin selv, men finnes det noen plugins som hindrer uregistrerte å poste linker så er jeg takknemlig for å få vite om det.

muffins

Medlem
Synes det er kjekt at også uregistrerte kan poste her på forumet. Skaper litt mer aktivitet, pluss at vi får mulighet til flere kunnskapsrike poster.

Driver faktisk og tenker på en lignende funksjon (uregistrerte kan ikke poste linker) på et annet forum. Skal si ifra hvis jeg får lagd noe i den duren ;)

Ståle

Medlem
La inn en post med èn lenke, og den ble også lagt til moderasjon. Ikke helt optimalt system Tonny...

Topp