Beergear.no
Medlem
Dette er rett og slett til å gråte av, og gjør at norske nettbutikker taper milioner i året. Trodde man skulle ha mest mulig like konkurranse vilkår, men der tok jeg temmelig feil......
Prisen for å sende ei kokosnøtt fra Lima til oslo øst koster ca 110 kr
Å sende samme kokosnøtta fra oslo øst til kløfta koster 89 kr..
Hva er poenget? Vi er alle klar over at Norge er et høykost-land. I bytte for de høye kostnadene får du da bedre helsevesen, gratis utdanning, en av verdens aller høyeste levestandarder, høy lønn, fin bil og fin bolig. Og så blir det litt dyrere å sende post.
I Peru, som du sammenligner med lever over halvparten av befolkningen under fattigdomsgrensen. En tredjedel av befolkningen lever i slummen. Og så er det litt billigere å sende post.
Get a grip.
"Vi ønsker å informere deg om at Bring endrer prisene for våre cargotjenester fra 1. desember, og våre pakketjenester fra 1. januar 2012.
Oppdaterte prislister finner du våre nettsider Forside - Hele Bring - bring.no i løpet av november."
Driftsinntekter Posten Norge AS - 2010: 22 451 000 000
Driftsresultat Posten Norge AS - 2010: 1 630 000 000
Kanskje jeg skal sjekke danske Posten og tar meg en tur til Hirtshals hver uke? *lol*...
Kanskje jeg skal sjekke danske Posten og tar meg en tur til Hirtshals hver uke? *lol*...
Hadde vært meget artig å sett en prissammenligning på dette... Sende fra Danmark til Norge, kontra å sende fra Norge til Norge..
Hadde vært meget artig å sett en prissammenligning på dette... Sende fra Danmark til Norge, kontra å sende fra Norge til Norge..