Jetfighter
New Member
Hei! Jeg har selv hatt en liten nettbutikk og fått erfare hvor vanskelig det er å få profilert sin side og stadig jakte på måter å få mere trafikk inn. Dette ga meg derfor en god idee. Jeg etablerer nå nettsiden www.starfasen.no og dette er en portal for små og nyetablerte bedrifter som da er nettopp i denne berømte startfasen. Tanken bak det hele er å samle flest mulig på et sted og dermed få et møtepunkt hvor kunder vet at de kan se etter nye artikler/ideer etc. Jo flere som profilerer sin bedrift her, jo flere treff får vi og jo mere trafikk får du til nettsiden din. Enkelt, ikke sant? Og det beste av alt...det er HELT GRATIS (helt fram til det blir så populært at jeg får samvittighet til å ta et lite årlig gebyr
Hvis du ønsker å være med nå helt i fra starten av så er det bare å ta kontakt med meg (send meg banner/bilde med web-adressen du vil linke til), men husk hva målgruppen min er, du må enten være nyetablert eller en veldig liten bedrift.
Hilsen Thomas
post@startfasen.no
Hvis du ønsker å være med nå helt i fra starten av så er det bare å ta kontakt med meg (send meg banner/bilde med web-adressen du vil linke til), men husk hva målgruppen min er, du må enten være nyetablert eller en veldig liten bedrift.
Hilsen Thomas
post@startfasen.no