Webpsykologen
New Member
Hei! Mitt nettsted hadde cirka 3000 besøkende i uken. Plutselig falt trafikken fra google med nesten 90%. Webmaster tools, SEOmoz etc. har laget alle mulige rapporter, men ingen kan finne noe graverende galt. Jeg bryter etter alt å dømme ingen lover eller forsøker å lure noen. Mitt mål er ganske enkelt å skrive så godt som mulig om psykologi til folk flest på WebPsykologen - Psykologi på nett. Etter hvert fant jeg ut at mitt nettsted var linket til av cirka 1200 andre domener. I løpet av noen få dager falt dette tallet til under 800. Dette skjedde i midten av oktober. Det betyr at 400 domener plutselig bestemte seg for å ikke linke til meg mer, noe som sannsynligvis kan gjøre regnskap for et plutselig fall i søkemotorene. Jeg har aldri kjøpt linker eller vært særlig frempå i forhold til å skaffe linker fra andre nettsteder. Dette er en kjip situasjon for meg. Jeg hadde egentlig håpet at jeg gjorde noe galt jeg selv kunne fikse på for å komme på godfot med søkemotorene igjen, men nå har jeg bare blitt droppet over natten, noe jeg ikke forstår eller ser at jeg kan gjøre noe med? Alle forslag eller oppklarende tilbakemeldinger mottas med stort takk!!