Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Plugin for booking av leieprodukter - noen som kjenner til noen bra?

Janne79

Banned
Jeg skal leie ut 4-5 produkter og fra 1-6 stykker av hvert produkt. Finnes det en plugin der kunden kan booke til fra tid/dato og som viser når de forskjellige produktene er opptatt eller ledig?

Mulighet for betaling av depositum eller hele beløpet er et pluss, men er på ingen måte nødvendig funksjon.
 

xdex

Medlem
Min erfaring med booking plugins er at det alltid er noe irritasjonsmoment rundt det. Hvis du ikke finner noe som er akkurat det du ønsker deg, prøv å unngå det. Finn noe som er tilnærmet helt likt dine krav, det vil gi deg mye mindre hodebry.

Jeg kan anbefale https://woocommerce.com/products/woocommerce-bookings som bør dekker mye av behovet ditt. De har også en 30 dagers pengene tilbake garanti, så det er vel verdt et forsøk. Plugins fra woocommerce.com er erfaringsmessig av høy kvalitet, hvis du sammenligner med billige plugins fra f.eks themeforest osv.
 

Oscar

Member
Om du er villig til å bruke noe annet enn eget er også Hygglo.no veldig fin. Her betaler du 20% provisjon til de som tas av leiebeløpet og får med forsikring på alt. Alle leiere kredittsjekkes etc.
 
Topp