Pils i Oslo den 24 mai?

Helge

Profesjonell Googlesøker
Hei folka;)

Er vell ikke tilfeldigvis noen som bor i Oslo som blir med på en pils den 24 mai?

Skal på kurs den 23, og overnatter til den 24, men flyet mitt går ikke før klokken 8 om kvelden.

Hotellet mitt er et kvartal bortforbi Karl Johan. Så kommer vell til å henge i den gata der hele dagen, og kan være kjekt med litt selskap da;)

er bare å stå og henge der det så får du nok selskap rimelig fort.. Kryr av importmus, narkiser og tiggere i de sidegatene der :)

Helge

Profesjonell Googlesøker
hahaha.... tenkte nå mer selskap av folk jeg har interresse av å snakke med, ikke en hverdagslig snakk om "prisen på øl er så jævlig dyr" "du ta meg med på kjøretor ?" osv :p

picxx

WF 09
Om du hadde lagt turen 14000km lenger øst og et par tusen km lenger sør skulle jeg gjerne stilt opp....men OSLO da mann! :D

Helge

Profesjonell Googlesøker
haha... skal si ifra om jeg skal 14000km lenger øst og et par tusen km lenger sør en gang, og da får du f*** meg stille opp:p hehe...

Oslo ja, er lang reise det for meg :/ må over fjellene:p

Helge

Profesjonell Googlesøker
haha.. ja, er langt fra Haugesund til Oslo fordi om du flyr... jeg hater storbyer (og ja, jeg synes både Stavanger og Bergen er FOR store byer:p )

Men da skal jeg huske på det om jeg skal til DK en tur også;) hehe

Akvario: jojo, vi kan ta det på Sunny Beach ;) er der i slutten av Juni :p

Ståle

Medlem
Ey Caper, skal ikke se bort fra at jeg drar til Sunny Beach i år også. Litt usikker på dato enda da. :) Ellers ønsker jeg deg lykke til i jakten etter selskap i Oslo. :)

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Hadde vært artig det ja, stikker gjerne innom i sør om det passer og flere stiller. Hadde vært knall om du hadde prøvd å organisere noe Kenneth!

bjornfix

Bjørn Are Solstad, CEO, Devenia Ltd.
Skulle så gjerne kommet - men har ikke sjangs i mai. Dere er hjertelig velkommen til å komme hit til Polen da. Halvliteren koster 8 - 10 kr. på utestedene her :)

picxx

WF 09
Dyre halvlitere i polen basicus.. ;)

bjornfix

Bjørn Are Solstad, CEO, Devenia Ltd.
Jupp picxx. Gode er de og ;)

Topp