penger å tjene.....

selgeren

New Member
er litt usikker på om jeg har lagd dette inn i rett tråd, men si ifra om jeg bommer, da jeg er ny på forumet...

Heisann, jeg ble ved en tilfeldighet gjort oppmerksom på denne side med mye spennende info fra en bransje som for meg kan være meget interessant

Bakgrunnen er at jeg har noen produkter som jeg har solgt i hovedsak gjennom nettet, via distributører som igjen gjør splittavtaler med div nettsteder..

avtalene har vært av forskjellige prosentsatser, men vi har likevel solgt ganske mange tusen av de produktene vi har annonsert for, hvor vi har betalt en fast cut til nettstedet pr solgte enhet... etter hva jeg skjønner så er det mange her inne som sitter på egne nettsteder, og jeg vurder seriøst å teppebombe markedet med en ny kampanje, man kanskje sammen med eiere, drivere av nettsteder som er medlemmer her inne på forumet, heller enn å ha fordyrende mellomledd som distibutørene jo er..selv om vi totalt har solgt for i underkant av 10 millioner totalt...

spørsmål 1. hva ligger normalt en splittavtale på i dette markedet mellom selger og nettsted

spørsmål 2. er det andre måter for avregning en ren splitt

spørsmål 3, om det er noen som er interessert, og sitter på nettsteder med god trafikk, kan dere sende meg en mail for å se om vi evt kan gjøre ett samarbeide

mv selgeren

selgeren

New Member
jeg ønsker ikke å gå inn på selve produktet her akkurat nå da jeg vurderer å tre ut av de avtalene jeg allerede har og se på mulighetene for å gjøre jobben selv... jeg har allerede en del avtaler med nettaviser.. og den enkeltstående nettavisen som tjente mest på produktene ifjor dro inn over 400 000.- men er det noen seriøse aktører som tror at de kan svare på spørsmålene, og hjelpe meg å optimalisere salget gjennom flere aktører som har en viss treffrate på sidene sine så er det beste å sende meg en mail, og ta det derfra, men i mellomtiden hadde det vært ok å høre om det finnes andre mulige måter å annonsere for og hva standard som finnes i bransjen.... skulle det bli aktuelt med ett samarbeid, så finnes her dokumentasjon på allt salg og antall enheter solgt pr dag de siste 3 årene..

Topp