Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Penbil.no - bilpleiebutikk

n0stra

Medlem
Har da etter mange år med hobbyimport satt igang prosessen med å skaffe et stort lager samt få opp en butikk. CMS er som ellers Magento, betalingsløsningen blir Paypal i første omgang samt en fakturaløsning på sikt.

url er PenBil.no

Tar gjerne imot feedback på alt fra fargevalg til bildeposisjonering, produktvisning, fonter - you name it.

Har valgt en litt "røff" stil med gul, sort og grå som hovedfarger. Dette er farger som går igjen mye i verksted/garasjeutstyr og jeg vet av erfaring at over 80-90 prosent av kundene vil være gutter/menn imellom 18-60. Fellesnevneren er generelt en litt over middels interesse for bil.

Har en stor base med bilder og artikler jeg har skrevet oppigjennom åra som jeg skal benytte samt kombinere med endel videoer jeg selv skal få lagd og videoer som meguiars har lagd hvor de viser bruk, tips og resultater man kan oppnå. Er selv en entusiast og elsker å hjelpe andre oppnå nye og bedre resultater - kan snakke om teamet i timesvis for å si et enkelt. Det er vel også grunnen til at jeg har solgt endel av det uten annonsering, uten webshop og uten lager tidligere.
 

xdex

Medlem
Flott side, god oversikt og ikke noe vissvass som mange har. Moderne, lett å finne fram og man stiller ikke spørsmål til "hvor skal jeg trykke nå?"

Faviconet var kanskje litt, ja.. passer ikke helt inn? Dropdown menyen burde vært like lang som resten av "knappen"

Burde også finpussa opp denne sida litt, fjerne standard borders etc Avansert katalogsøk

Ellers veldig greit :)
 

n0stra

Medlem
Takker for innspill, søkesida skal definitivt jobbes mer med, flere av valgene skal fjernes, språket må gjøres norsk osv. Slik den er nå er en standard fra Magento bare i den visuelle ramma rundt som er satt opp for siden.

Skal se om jeg finner no dekk-vektorer som jeg kan lage noe utav, kan se for meg at det blir litt kult.
 

RAH

Medlem
Hei n0stra,

Jeg liker løsningen din! Fint valg av farger etc.

Jeg ville med fordel økt bildestørrelsen i både produktlisten og produktvisningen. Det er alltid deilig med store produktbilder :)

Også ville jeg tenkt på favicon som nevnt i denne tråden.
 
Topp